.محکمہ داخلہ پنجاب کی جانب سے محرم الحرام کے لئے سکیورٹی گائیڈ لائنز جاری

محرم الحرام کے سلسلے میں محکمہ داخلہ پنجاب نے جلوسوں اور مجالس کے لئے جامع سکیورٹی گائیڈ لائنز جاری کر دی ہیں۔ ان ہدایات کا مقصد مجالس اور جلوسوں کے دوران عوام کی حفاظت کو یقینی بنانا ہے۔محکمہ داخلہ پنجاب نے ہدایت کی ہے کہ تمام مجالس کے لئے تین سطحی سکیورٹی نظام کو نافذ کیا جائے گا، جس میں پولیس، رینجرز، اور رضاکار شامل ہوں گے۔ اس کے علاوہ، ہر مجلس کے لئے ایک داخلی اور خارجی راستہ مختص کیا جائے گا تاکہ نظم و ضبط کو برقرار رکھا جا سکے۔

حساس مقامات پر واک تھرو گیٹس کی تنصیب کو لازمی قرار دیا گیا ہے تاکہ کسی بھی مشتبہ شخص کی شناخت آسانی سے ہو سکے۔ مجالس میں شرکت کرنے والے ہر شہری کو میٹل ڈیٹیکٹر سے چیک کیا جائے گا تاکہ کوئی غیر قانونی چیز اندر نہ جا سکے۔ مزید برآں، مجالس میں داخل ہونے والے ہر فرد کی سی سی ٹی وی کیمرے سے فوٹیج بنائی جائے گی تاکہ کسی بھی ناخوشگوار واقعہ کی صورت میں ثبوت موجود ہو۔

لاؤڈ اسپیکر صرف مجلس کی حدود تک استعمال کرنے کی اجازت ہو گی اور اس بات کا خیال رکھا جائے گا کہ وقت کی پابندی کی جائے۔ نیاز، لنگر، اور سبیل کی تقسیم سے قبل محکمہ صحت سے چیک کروانا ضروری ہو گا تاکہ عوام کو محفوظ خوراک فراہم کی جا سکے۔ کار پارکنگ کے انتظامات بھی مجلس کے مقام سے کم از کم 200 میٹر کے فاصلے پر کیے جائیں گے تاکہ عوامی راستے بلاک نہ ہوں اور ہنگامی حالات میں ایمرجنسی سروسز کو آسانی ہو۔

یہ گائیڈ لائنز محرم الحرام کے دوران عوام کی حفاظت کو یقینی بنانے کے لئے جاری کی گئی ہیں تاکہ مذہبی اجتماعات بخوبی اور پرامن طریقے سے منعقد ہو سکیں۔ اس ضمن میں محکمہ داخلہ پنجاب نے عوام سے بھی تعاون کی اپیل کی ہے تاکہ یہ ایام بحفاظت گزر سکیں۔

Author

  • محمد جنید

    محمّد جنید ` ہم عوام ` کی ٹیم میں اہم کردار کے حامل ہیں. ادارتی و انتظامی امور کو احسن انداز سے انجام دے رہے ہیں . حال ہی میں پنجاب یونیورسٹی لاہور سے لا گریجویشن کیساتھ ساتھ ایم فل جینڈر سٹڈیز کر چکے. سٹوڈنٹس سیاست میں قائدانہ صلاحیتوں کا لوہا منوانے کے لیے سیاسی سرگرمیوں میں بھی فعال ہیں جس بنا پر سٹوڈنٹس اور عوام الناس سے براہ راست روابط میں رہتے ہیں . جس کے تجربات و مشاہدات نے لکھنے کے رجحان کو بڑھوتری دی . عید کے موقع پر ان کی تحریر بطور قارئین کے لیے پیش ہے ۔

    View all posts